• +48 571 238 017
  • Kontakt

    Pozostańmy w kontakcie!X

    ZOSTAW WIADOMOŚĆ

    Wysyłanie wiadomości. Proszę czekać...

    Dziękujemy za wysłanie wiadomości! Odezwiemy się wkrótce.

    Wystąpił problem w wysyłaniu wiadomości. Spróbuj ponownie.

    Wypełnij wszystkie pola przed wysłaniem wiadomości.

NOWOŚCI

Właściwe ułożenie kręgosłupa podczas treningu

Przez fitteam | W porady | on Luty 10, 2017

Czy przy wykonywaniu niektórych ćwiczeń masz problem z bólami w kręgosłupie, a Twoje wyniki nie idą w górę?

Być może masz problem z odpowiednim ustawieniem kręgosłupa w neutralnej pozycji?  Zmniejsza się wtedy zdolność naszego organizmu do produkcji mocy, stabilizacji barków i bioder, oraz w dużym stopniu mobilność stawów. Zwiększa się napięcie mięśni kończyn , co może doprowadzić do kontuzji.

Co robić w takiej sytuacji?

W treningu zwracaj uwagę na neutralne ustawienie kręgosłupa w każdym ćwiczeniu, zaś w życiu codziennym poświęcaj w ciągu dnia kilka minut na rozciąganie  i mobilizację mięsni kluczowych w utrzymaniu prawidłowej pozycji kręgosłupa m.in. mięsni pośladkowych, dwugłowych czy zginaczy bioder.

Bartek Gralewski
Trener personalny Fit Expert Gym

Brak komentarzy do "Właściwe ułożenie kręgosłupa podczas treningu"

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

COPYRIGHT FITEXPERT 2017. WSZYSTKIE PRAWA ZASTRZEŻONE