• +48 571 238 017
  • Kontakt

    Pozostańmy w kontakcie!X

    ZOSTAW WIADOMOŚĆ

    Wysyłanie wiadomości. Proszę czekać...

    Dziękujemy za wysłanie wiadomości! Odezwiemy się wkrótce.

    Wystąpił problem w wysyłaniu wiadomości. Spróbuj ponownie.

    Wypełnij wszystkie pola przed wysłaniem wiadomości.

NOWOŚCI

Trening interwałowy jest dla każdego

Przez fitteam | W AKTUALNOŚCI | on Marzec 8, 2016

Trening interwałowy należy do grupy treningów cardio. Wzmacnia serce, kondycję, pozwala spalać mnóstwo kalorii. I może stosować go każdy – również początkujący!

Na czym polega trening interwałowy?

Trening interwałowy polega na przeplataniu ćwiczeń o wysokim poziomie intensywności z treningami o niskiej intensywności.

Jak ćwiczyć?

Pojedynczy trening trwa od 20 do 40 minut i składa się z czterech faz: rozgrzewki, określonej liczby interwałów (najczęściej od 5 do 10 – zależy to od stopnia zaawansowania osoby ćwiczącej), fazy rozciągania i schładzania. Trening interwałowy można wykonywać bazując na różnych rodzajach wysiłku, na przykład: bieganiu, jeździe na rowerze, skakaniu na skakance, przysiadach, pompkach itp.

Zalety:

– wysoka skuteczność eliminacji nadmiaru tkanki tłuszczowej,
– krótki czas sesji treningowych
– znaczna poprawa ogólnej kondycji fizycznej w krótkim czasie
– zmniejsza ryzyko zachorowania na cukrzycę
– prosty w przeprowadzeniu (nie jest konieczny sprzęt)
– redukcja tkanki tłuszczowej bez jednoczesnej redukcji tkanki mięśniowej

Justyna Niedzielska
Trener personalny Fit Expert Gym

Brak komentarzy do "Trening interwałowy jest dla każdego"

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

COPYRIGHT FITEXPERT 2017. WSZYSTKIE PRAWA ZASTRZEŻONE