• +48 571 238 017
  • Kontakt

    Pozostańmy w kontakcie!X

    ZOSTAW WIADOMOŚĆ

    Wysyłanie wiadomości. Proszę czekać...

    Dziękujemy za wysłanie wiadomości! Odezwiemy się wkrótce.

    Wystąpił problem w wysyłaniu wiadomości. Spróbuj ponownie.

    Wypełnij wszystkie pola przed wysłaniem wiadomości.

Referencje

Arek

  • AREK JĘDRZEJEWSKI

  • Ćwiczę praktycznie od zawsze. Głównie biegam, ale również gram w koszykówkę, pływam, jeżdżę na rowerze, trenuję z ciężarami. Mimo to ostatnie dwa lata były dla mnie mało motywujące, pomimo intensywnych  ćwiczeń nie potrafiłem zbudować formy która dawałaby mi poczucie lekkości i świeżości. Litry potu wylewany na treningach nie przekładały się na zmniejszenie wagi. I wtedy, na początku tego roku podczas treningu na bieżni podszedł do mnie trener i zapropnował coś nowego – trening x-fit. Jako stary wyga i doświadczony sportowiec podszedłem do tego sceptycznie, ale spróbowałem. I byłem zszokowany. Ciekawie dobrane ćwiczenia wraz odpowiednią muzyką i towarzystwem innych ćwiczących oraz ciągłą motywacją trenera spowodowały że poczułem to coś. Było bardzo ciężko, bardzo intensywnie i następnego dnia cały czas czuło się ten trening w kościach. Ale coś drgnęło. Tak poznałem Kubę.
  • Te treningi zaszczepiły mi myśl aby zrobić coś więcej. Ponieważ biegam praktycznie od zawsze i zaliczyłem już kilka półmaratonów to pomyślałem o przygotowaniu się do maratonu. Jednak wiedząc jak trudny jest to dystans i będąc już w wieku który nie toleruje młodzieńczej fantazji i improwizacji postanowiłem przygotować się do niego na spokojnie i bezpiecznie dla zdrowia. Stąd wziął się pomysł aby moje przygotowania wspierał doświadczony trener, a wybór, z racji pozytywnych doświadczeń z treningami x-fit padł na Kubę.
  • I był to strzał w 10. Pół roku które przeznaczyliśmy na przygotowania zostały podzielone na stopniowe budowanie formy, początkowo koordynacji ruchowej i siły wraz z zrzuceniem zbędnych kilogramów. Wszystko zaplanowane i rozpisane dzień po dniu, z co miesięczną zmianą planów treningowych, wprowadzającą nowe ćwiczenia i niedopuszczającą do nudy i stagnacji. Do tego motywacja ze strony „kata” To wbrew pozorom bardzo pozytywne przezwisko Kuby które nadaliśmy mu wspólnie z synem, ten „kat” oznacza konsekwentnego, motywującego do granic wytrzymałości (w oparciu o znajomość możliwości i formy) podopiecznego, który wraz z nim buduje kondycję i popycha do założonego celu. Właśnie ta konsekwencja i nieustępliwość w wyciskaniu z podopiecznych wszystkiego co się da, wraz z ciepłym i przyjacielskim podejściem najbardziej mi w nim imponuje. Oczywiście wszystko wsparte jest najwyżej klasy fachowością, Kuba to chodząca encyklopedia i specjalista, który wie wszystko o właściwym doborze ćwiczeń dla trenującego. Doborze w taki sposób aby każdy osiągnął swój zamierzony cel. Jego rady i uwagi są bezcenne i pozwalają natychmiast reagować na sygnały organizmu. Pełen szacunek.
  • Dzisiaj zostały mi jeszcze  2 miesiące do startu w maratonie, ale już teraz, na bieżącym etapie przygotowań i formy zaczynam myśleć o następnym celu – triathlonie
  • Z pewnością będę się do niego przygotowywać pod okiem mojego ulubionego trenera – Kuby Napiórkowskiego

AdamADAM JĘDRZEJEWSKI

  • Do rozpoczęcia uczęszczania na siłownie, zachęcił mnie mój tata. Wcześniej moje rozumienie pojęcia „Wysiłek Fizyczny” , ograniczało się do zajęć WF-u w szkole, oraz jazdy na rowerze ze znajomymi. Mimo tego zgodziłem się, wiedząc, że jest to dla mnie szansa zrzucenia zbędnych kilogramów J. Pierwsze 6 miesięcy moich treningów polegało na robieniu ćwiczeń które aktualnie wpadały mi do głowy lub podejrzanych u innych trenujących. Nie było to zbyt efektywne, i nie byłem z tego powodu zadowolony. Zauważyłem też, że mój tata regularnie co środę jeździ na siłownie na trening X-Fit. Po powrocie z nich widziałem, że ledwo chodzi, że dostał tzw. wycisk. Sam postanowiłem spróbować. Kiedy pojechałem tam pierwszy raz, byłem zakłopotany. Nie wiedziałem co mnie czeka, na czym to polega, czy dam radę. Kiedy weszliśmy na salę, zauważyłem ok. 14 osób, rozmawiających i rozciągających się przed ćwiczeniem. Wtedy to, podszedł do mnie trener prowadzący zajęcia – tak właśnie poznałem Kubę. Trening był masakryczny ale poczułem, że to jest to i co tydzień razem z tatą jeździłem ćwiczyć pod okiem Kuby.
  • Po pewnym czasie, tata poprosił Kubę o ułożenie dla nas treningów, abyśmy wiedzieli co mamy robić, jakie wykonywać ćwiczenia, aby osiągnąć swój cel. Kuba zebrał wszystkie niezbędne dane jakie były mu potrzebne w celu przygotowania odpowiedniego dla każdego z nas treningu. Następnie umówiłem się z nim, na treningi osobiste, żeby pokazał mi jak mam wykonywać wszystkie ćwiczenia. Mój problem, który polegał na robieniu byle jakich ćwiczeń, zniknął. Od tego czasu, wiem co mam robić. Na każdy trening, biorę ze sobą kartkę z treningiem, którą dostałem od Kuby.
  • Kuba Napiórkowski to osoba bardzo miła, ale za razem bardzo wymagający i profesjonalny trener (przez co, razem z tatą nadaliśmy mu przezwisko „kat” J). Wiedza jaką posiada, podejście do ludzi, oraz jego chęć pomocy, sprawiły, że jest moim dobrym kolegą i ulubionym trenerem osobistym.

Adam 2ADAM BILIŃSKI

  • Trenuję z Kubą już od ponad półtora roku. W ciągu tego okresu zauważyłem u siebie zdecydowaną poprawę mojej wytrzymałości, siły i sprawności. Kiedyś zmobilizowanie się do ćwiczeń graniczyło z cudem teraz,  nie mogę doczekać się kolejnych treningów.  Jego indywidualne podejście i cierpliwość sprawiają, że skutecznie potrafi  zmotywować do pokonania własnych słabości.
  • Kuba umiejętnie potrafi dobrać trening do moich potrzeb i oczekiwań. Przedstawia szeroki wachlarz ćwiczeń, dba o technikę ich wykonywania, koryguje błędy, ale przede wszystkim zaraża swoją pasją. Jest dobry w tym co robi, stara się i maksymalnie angażuje. Dzięki temu znacznie wzrasta efektywność wspólnej pracy.  Zawsze służy pomocą nie tylko przy doborze odpowiedniego treningu, ale również udziela  cennych rad dotyczących stosowania optymalnej diety i suplementacji. Dzięki Kubie  zrozumiałem, że nie tylko aktywność fizyczna, ale także codzienne nawyki oraz właściwe odżywianie są ważne, aby włożony przeze mnie wysiłek przyniósł długotrwały efekt.
  • Układane przez Kubę treningi funkcjonalne pozwalają mi zbudować lepszą sylwetkę, uwierzyć we własne siły. Dla niego nie istnieje wyrażenie „nie da się”. Jest konsekwentny, nie pozwala zwolnić ani odpuścić, wciąż podnosi poprzeczkę, jednocześnie zachowuje przy tym przyjemną atmosferę. Kuba wspiera  mnie i motywuje za każdym razem, gdy przychodzi zwątpienie albo po prostu czyste lenistwo.
  • Polecam gorąco Kubę jako trenera – współpraca z nim gwarantuje osiągnięcie obranego celu.

AniaANIA MODRZEJWESKA

  • Na treningi do Kuby trafiłam zupełnie przypadkiem. Od dawna chciałam zacząć ćwiczyć i zdrowo się odżywiać, ale brakowało motywacji, czasu…czyli standard. Kuba dokładnie wysłuchał jakie cele chcę osiągnąć i bardzo mi w tym pomógł. Na początku było ciężko, ale Kuba nie chciał słyszeć: nie umiem, nie potrafię, nie dam rady, już nie mogę:) Tylko swoją cierpliwością, energią i pozytywnym nastawieniem pokazywał, że warto dążyć do celu. Dzięki temu już po miesiącu można było zobaczyć pierwsze efekty.
  • Dla mnie również ważne było to,że Kuba był zawsze punktualny i przygotowany. Skrupulatnie odmierzał czas każdego ćwiczenia, każdej przerwy. Dodatkowy bonus jaki można otrzymać po treningach z Kubą to zamiłowanie do crossfitu.
  • „Ludzie, którzy robią zwykłe rzeczy w niezwykły sposób przyciągają uwagę świata” Ten typ tak ma:) Po prostu:) Polecam!!!

Zbigniew Schodowski

ZBIGNIEW SCHODOWSKI

  • Aby osiągnąć sukces na arenie światowej trzeba cały czas szukać nowych rozwiązań treningowych, które by umożliwiły dalszy skuteczny rozwój zawodnika. Rafał często podsyła mi zestawy ćwiczeń, które wzmacniają mięśnie głębokie oraz stawy, ponadto posiłkuję się u niego w kwestii żywienia i suplementacji. Sukces ma wiele matek, więc trzeba wykorzystywać każdą technologię i wiedzę, by osiągnąć mistrzostwo sportowe. Jak dotychczas takie podejście zaowocowało w kilku przypadkach:
    Mistrzostwa Świata U-23 – Brandenburg 2008 – ósemka-III miejsce
    Mistrzostwa Świata U-23 – Racice 2009 – ósemka -I miejsce
    Puchar Świata Seniorów – Płowdiw 2011 – ósemka – I miejsce
    Mistrzostwa Europy Seniorów – Sewilla 2013 – ósemka – II miejsce

COPYRIGHT FITEXPERT 2017. WSZYSTKIE PRAWA ZASTRZEŻONE