• +48 571 238 017
  • Kontakt

    Pozostańmy w kontakcie!X

    ZOSTAW WIADOMOŚĆ

    Wysyłanie wiadomości. Proszę czekać...

    Dziękujemy za wysłanie wiadomości! Odezwiemy się wkrótce.

    Wystąpił problem w wysyłaniu wiadomości. Spróbuj ponownie.

    Wypełnij wszystkie pola przed wysłaniem wiadomości.

Zajęcia grupowe

ABT

ab1t

Ćwicz mięśnie brzucha, pośladków i ud, wzmacniając jednocześnie grzbiet i talię! Zyskaj rzeźbę, jędrne pośladki i smukłą sylwetkę! ABT (Abdominal, Buttocks, Thighs – brzuch, pośladki, uda) to profesjonalny i bardzo rozbudowany trening mięśni brzucha, pośladków i ud. Dobry zarówno dla początkujących jak i dla osób bardzo zaawansowanych. Jest to godzina stałego angażowania mięśni brzucha, urozmaicona ćwiczeniami na pośladki i uda, zakończona rozciąganiem i relaksem.

Wybierz te zajęcia jeżeli chcesz:

  1. Mieć płaski i wyrzeźbiony brzuch
  2. Wzmocnić mięśnie pośladków i ud
  3. Wzmocnić grzbiet i talię

PIŁKI

piłki

Poznaj efektywny i atrakcyjny trening całego ciała z użyciem specjalistycznych piłek! Zajęcia są absolutnie bezpieczne, bo nie obciążają kręgosłupa ani stawów. Dzięki ćwiczeniom z piłką wysmuklisz figurę, zwiększysz gibkość i znakomicie się zrelaksujesz.

Wybierz te zajęcia, jeżeli chcesz:

  1. Zwiększyć gibkość
  2. Wzmocnić mięśnie
  3. Zrelaksować ciało
  4. Mieć świetne samopoczucie

STRETCHING I STABILIZACJA

stretching

Ćwiczenia prowadzące do uelastycznienia i wzmocnienia mięśni całego ciała. Wykonywane prawidłowo są bardzo dobrym sposobem na poprawienie ogólnej sprawności. Ćwiczenia te min. poprawiają elastyczność mięśni, zapobiegają przykurczom i skurczom, wzmacniają ścięgna i zwiększają ich zakres ruchu, przyspieszają metabolizm oraz poprawiają ogólny wygląd ciała. Panie szybko zauważają, że sporo zeszczuplały. Nie jest to jednak efekt redukcji masy , ale rozciągnięcia mięśni, czyli wysmuklenia sylwetki. Dlatego zgrabniej wyglądają w lustrze i mieszczą się w mniejszy rozmiar ubrań.  Stretching jest odpowiedni dla każdego, niezależnie od wieku lub poziomu zaawansowania.

Wybierz te zajęcia jeśli chcesz: 

  1. wzmocnić i uelastycznić mięśnie
  2. zapobiegać przykurczom i skurczom

GIMNASTYKA DLA SENIORA

senior

Są to zajęcia wzmacniające całe ciało poprzedzone nieskomplikowaną rozgrzewką. Cotygodniowe zajęcia pozwolą zarówno osobom wysportowanym jak i dopiero zaczynającym zsoją przygodę z fitnessem, cieszyć się zdrowiem i ogólną sprawnością jeszcze długi czas.

Wybierz te zajęcia jeśli chcesz:

  1. utrzymać ogólną sprawność fizyczną
  2. zachować ruchowość stawów
  3. zmniejszyć ryzyko urazów

SZTANGI

sztangi3

Bardzo efektywne, ciekawe i skuteczne ćwiczenia wzmacniające przy użyciu sztang o różnej wadze. Każdy ćwiczący może dobrać obciążenie dopasowane do swoich aktualnych możliwości. Dzięki temu zajęcia, choć odbywają się w grupie, mają indywidualny charakter. Regularny trening gwarantuje smuklejszą sylwetkę, wzrost siły i wytrzymałości mięśni.

Wybierz te zajęcia, jeżeli chcesz:

  1. wyrzeźbić całe ciało
  2. wzmocnić mięśnie
  3. spalać tłuszcz

JOGA

joga

Każdy z nas słyszał powiedzenie „w zdrowym ciele zdrowy duch”. Jak się okazuje, harmonia pomiędzy ciałem a umysłem jest niezwykle istotna do prawidłowego funkcjonowania całego organizmu. Zajęcia jogi stanowią idealne połączenie spokojnych ćwiczeń fizycznych z metodami redukcji stresu m.in.: medytacją. Dzięki tym zajęciom zadbasz o piękną sylwetkę oraz zyskasz więcej energii i siły w życiu codziennym!

Wybierz te zajęcia jeśli chcesz:

  1. poprawić ogólną sprawność
  2. zrelaksować i wyciszyć organizm
  3. zwiększyć elastyczność

FAT BURNING

fit

Okazuje się rewelacyjny w SPALANIU ZBĘDNEJ TKANKI TŁUSZCZOWEJ! Podstawowe kroki aerobiku połączone są w nieskomplikowane układy taneczne, co wpływa na prostotę tych zajęć i jednocześnie daje niesamowite efekty! Jeśli jesteś osobą początkującą, która chce poprawić kondycję, zredukować nadmiar tkanki tłuszczowej oraz poczuć się pewniej w swoich ruchach – koniecznie przyjdź na FAT-BURNING!

Wybierz te zajęcia jeżeli chcesz:

  1. Spalić tkankę tłuszczową
  2. Ujędrnić całe ciało
  3. Poprawić kondycję

CROSS TRAINING

cross

Jeśli chcesz poczuć jak są szkoleni strażacy, policjanci, komandosi a nawet jednostki specjalnie Navy Seals – koniecznie przyjdź na Cross Training! Nie ma znaczenia czy jesteś kobietą czy mężczyzną. Trening Cross polega na szybkim wykonywaniu maksymalnej ilości powtórzeń danego ćwiczenia w określonym czasie. Mogą być to pompki, przysiady z obciążeniem, naskoki na skrzynię, podciągania na drążku. Najważniejsze jest aby wszystkie ćwiczenia wykonywać szybko i energicznie. Jak myślisz dasz radę? Sprawdź swoje możliwości i już dziś  dołącz do elitarnej grupy Cross .

Wybierz te zajęcia jeśli chcesz:

  1. wzmocnić całe ciało
  2. poprawić kondycję
  3. lubisz wyzwania

FIGHT CLUB

fight

Intensywne zajęcia wykorzystujące elementy sztuki walki.  Jeżeli poszukujesz ciekawej formy treningu, posiadasz w sobie wolę walki, zajęcia Fight Club są właśnie dla Ciebie. Daj upust swojej energii, poczuj wewnętrzną siłę!

Wybierz te zajęcia jeśli chcesz:

  1. poprawić kondycję
  2. dobrze się bawić
  3. poznać podstawowe ciosy i uderzenia

ROWERY DLA POCZĄTKUJĄCYCH 30′

rowery

To efektywny trening na rowerach stacjonarnych prowadzony przez instruktora w rytm muzyki, przy zastosowaniu różnych technik imitujących jazdę na rowerze w zróżnicowanym terenie:

– jedziesz jak na rowerze górskim,
– zdobywasz góry i  wzniesienia,
– zaliczasz zjady,
– ścigasz się z innymi i samym sobą.

Jazda na rowerze odbywa się w pozycji siedzącej i stojącej, w wolnym lub szybkim tempie pedałowania przy małych i dużych obciążeniach. Indoor Cycling poprawia kondycję, wytrzymałość, kształtuje sylwetkę i pomaga spalić tkankę tłuszczową.

Wybierz te zajęcia jeśli chcesz:

  1. stracić kilogramy-szybka redukcja nadwagi, ubytek kalorii do 500 -1000 kcal/godz.
  2. Poprawić wydolność
  3. wzmocnić system odpornościowy

COPYRIGHT FITEXPERT 2017. WSZYSTKIE PRAWA ZASTRZEŻONE